24 år den 23:e augusti.


Min förstfödde fyller år idag!
Hipp hipp hurraaaa!!!

Han är lika gammal nu som jag var när han föddes.

Jag och hans bror gick upp till födelsedagsbarnet och hans sambo för att fira honom i deras nya lägenhet. Det var fint väder, jag hade gjort en chokladmousse och grädde och vi fikade och öppnade lite paket. Mysigt. De skulle ut sen och plocka blåbär. Jag skulle jobba och Douglas hade nåt ärende på stan så vi gick hemåt efter påtåren.
En bra dag. Igen.








15-åriga katten Siri i mittpunkten.

Jag älskar att umgås med mina vuxna barn.
Det händer varje gång, jag förundras över våra möten, det känns så gott.
*saknar ord*

Jag älskar verkligen mina barn, unga vackra människor med stora hjärtan och mycket värme.

* * *







Kommentarer
Postat av: catrin

Han har en snygg morsa

2012-08-26 @ 13:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback