Turistat här hemma med mamsen...


Måndag och vardag igen.

Mammas buss hem avgick 7:20 imorse.
Vi strosade bort till hållplatsen där på morgonkvisten
och det slog mig igen......att det känns så härligt alla gånger man är uppe tidigare "än i vanliga fall", för man får nån slags bonus, eller en merupplevelse än annars i det invanda rutinmönstrade vanorna man ofta lever efter.



Försökte få oss bägge att fastna på bild. Det gick väl sådär.....




Mamma laddar inför 8-timmars resan:
Sollefteå busstation - Stockholm Cityterminal.




Tidig morgon, Sollefteå, Ångermanlad, Sverige.....
Hon ska ta sig de 50 milen hem,
och jag de 8 timmarna på jobbet, innan jag kommer hem.







Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Vilken tur att hon inte åkte med den bussen som började brinna idag. Jag trodde först det var bussgodshuset som brann, men det visade sig vara bussen som stor framför den, brrr det med

Postat av: Gunsan

> Katarina: Ja jädrar i min låda - vilken grej!! Missade det, men jag har mitt eget nyhetsankare som förmedlar till mig, hehe, Tack för det Katarina :D

2011-09-13 @ 19:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback