Härlig helg..


Vi har gjort stan två dagar på raken, jag och min mamma.
Vi har hängt på fiken, spankulerat i butiker, hälsat på bekanta, suttit och pratat vid köksbordet och fikat igen. Vi har haft tur med vädret, rena brittsommarvärmen och Ångermanland har visat sig från sin bästa sida för Stockholmsbesöket. Imorgon är det söndag och stan är rätt stängd, så det blir tid för stillsamhet, eftertanke. Och mer fika ;-)


Fika på Café Petter.




Vandring genom stadsparken.




På väg hem till mig genom parken.



Nu ska jag ta en kopp te med mamsen,
innan det är sängdax för att orka med morgondagens fikaturnéer.





Kommentarer
Postat av: Ewa

:)

Ni "norrlänningar" bara fikar och fikar...

Låter rätt nice iofs..

2011-09-11 @ 15:44:44
Postat av: Gunsan

> Eva: Hahahaha, nästa gång får du komma hit! ;-)

Ha det bra, så hörs vi på tfn nåt iaf. Mamma hälsar! :)

2011-09-11 @ 20:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback