Serbien - Sollefteå



Jag pratade med sonen idag. Från Serbien.
På söndagmorgon kommer han och hans tjej hem hit till Sollefteå.
Och på eftermiddagen får han tillgång till sin alldeles egna lägenhet! Åh herregu vad spännande allting känns!

Det ska bli så himla kul att få hem honom igen, och att få träffa henne äntligen!!! 

Imorgon är jag ledig, då ska jag baka lussebullar tänkte jag och leta fram adventsljusstakarna och pyssla till lite inför 1:a Advent. De firar visst inte sånt i Serbien.

Jag längtar tills på söndag, ojoj!

Imorgon ska jag och äldste sonen försöka få till en träff också. Jag myser och mår gott att ha dem i närheten. Jag kom på en grej häromsistens...att det är som att jag inte fattat riktigt att den äldste faktiskt bor och jobbar här. Jag har liksom haft en liten latent oro i mig.....att han bara är här i stan tillfälligt och befarat att han varit på väg ut i landet, för att hitta annat jobb, skola eller boende,....men han ÄR ju här! Herregu, jag har gått med oron i onödan! Tror f*n man är "utmattad"! ;-)

Just nu är jag alldeles varm i hjärtat. Nästan så det värker lite, faktiskt.
Mina go-pojkar.

Love you!!
<3 <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback