Förväntansfull...


Just nu känns allting perfekt.
Jag har haft en ledig dag, och jag har verkligen varit ledig.

Jag sov länge, och sen kom jag på att jag kunde flanera på stan och KÄNNA mig ledig för jag har inget bokat. Jag låtsades shoppa i klädaffärerna, provade lite plagg och det kändes lyxigt, ingen stress, inget köp.

Sen träffade jag en god vän, som bjöd på räkmacka och kaffe på
Kafe Petter.
(Man kan äta räkmacka utan macka, för att hålla sig till LCHF.)
Vi hade ett bra samtal, som alltid. Värdefulla möten. Tacksam för vår vänskap.

Sen bockade jag av Den Stora Grejen - hyreskontraktet till mambon är påskrivet och klart!
Den 1 december kommer det stå baaaaaara mitt namn på dörren.
Han kommer då ha en egen dörr att sätta upp sitt namn på.

Jag log förväntansfullt hela (5 minuters-)vägen från hans lägenhet till min,
och himlen log tillbaka.

Djupövägen by afternoon.






Kommentarer
Postat av: Katarina-Cinnamon

Ahh, så du fotade också den tjusiga himlen :-)

Postat av: Gunsan

> Katarina: Visst var det magiskt?! :D

2011-11-09 @ 21:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback