Stockholm som hastigast...



Pappa fyller 80 år på fredag, den 1 juli!
Jag mina grabbar ska åka ner och fira honom.

Det var 5 år sen Douglas träffade mostrar och kusiner, mormor och morfar.
Det var ännu längre sen Viktor träffade dem. De var i sina yngre tonår, nu är det 20+.

Jag ser verkligen fram mot att ta med sönerna ner, så de får träffas, annars är det alltid bara jag som åker ner en gång/år och träffar min familj.

Vi åker iallafall ner efter jobbet på torsdag, firar pappa på fredag och åker tillbaka på lördag.
Det värsta scenariot är om Viktor inte får ledigt alla dagar, då får vi åka ner över själva fredagen!

Men fira pappa - det ska jag!
Och grabbarna ska med :D


Jag och Pa, förra året på hans 79-årsdag.




Kommentarer
Postat av: Ewa

Välkomna ner! Ska bli kul att se er alla!!

:)

2011-06-26 @ 19:49:51
Postat av: Gunsan

TACK EWA! Ja, det ska bli jättekul!!!

Det blir dock bara en dagstripp den här gången, tur vi är tre som kan turas om att köra.

Ses på fredag! :D

2011-06-26 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback