Klantmaja...



Om jag ska vara riktigt ärlig -

så är jag föbannat less på att jag tappat min mobiltelefon så frekvent i golvet att nåt minneskort gått sönder, så jag kan alltså inte föra över foton jag tagit med den ultrafina mobilen, till datorn. Därför blir det inga bilder på min blogg.

*svär och fräser en stund*

Ändå har jag lämnat in den en gång och fått den lagad för ett större antal hundralappar. Jag var aslycklig men lika förbannat släpphänt så mobilen for ur både händer och fickor titt som tätt och nu är det liksom kört.

*grinar och hulkar*

Det får bli torr-bloggar utan färgglada bilder i vardagen, för att jag inte kan hålla ordning på mig själv. Jag vet hur man accepterar det man inte kan förändra, typ gilla läget.

MEN - jag kanske kan MMS:a bilderna till min MAIL och SEN lägga in dem på bloggen!!??!!!

*spärrar upp ögonen och ler stort och brett*

Den obotlige optimisten har tänkt till!!  :-D

Fast....
den obotligt minnessvaga moí, kom just på, att jag har ju provat att ställa in mobilen för att kunna maila från den....men jag fick ju inte till det...

ÄH, jag provar igen, jag är ju ledig några dagar snart så då ska jag nog få till det!
*ler trovärdigt till mig själv igen och förväntar mig bilder inom kort*
(kort! foto! *asg*)

:-)




Kommentarer
Postat av: Nettan

Å tills du fått till det kan du mms till mig så mailar jag över dom..

2011-01-25 @ 07:49:59
Postat av: Katarina/Cinnamon

Stackare, visst blir man frustrerad. Jag har skaffat en tjock "mössa" till min mobil och då dämpas stötarna när mobilen åker i golvet. Hittills har den inte pajat mer, ta i trä.

Postat av: Gunsan

> Nettan: Tack va snällt, då kommer det ett gäng ;-)



> Katarina: Jamen GU va smart, en SÅN skulle jag haft! bah Att jag inte tänkt på det. :0

2011-01-26 @ 09:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback