Måndag morgons reflektioner...


Helgen försvann rätt snabbt och nu är det arbetsvecka igen.
Lördagen var en skön vilodag, med bara mingel och softa.

Söndagen gick åt till att klippa lite folk. Jag hade fiffigt nog råkat boka in alla samma dag! DET var det smartaste jag gjort, istället för att sprida dem över tid.
Nu var det klart på en dag istället för sju.


Jag har kommit igång med träningen igen, både karate och styrketräning och det känns bra. Skönt att få igång systemet och även matintaget brukar bli bättre då. Alltså jag väljer bättre föda än annars ;-)
Jag mår bra både fysiskt, mentalt och känslomässigt när jag tränar regelbundet, äter vettigt och sköter sömnen.

På veckodagarna kommer det inte bli till att hitta på nåt annat än jobba, träna och vila den tid som blir över. Jag har ju faktiskt ett hem också att ta hand om.

Mitt hem är min borg och jag älskar att njuta av min härliga lägenhet när det är ordning och reda där.
Jag känner mig vuxen på nåt sätt.

Och SEN........väljer jag själv, vad jag vill göra av tid som blir över :)


Gu så smart jag är.
Igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback