Så kom vintern....



Det tog sin lilla tid, men nu är det vintervitt och minusgrader.

Det är 1,5 år som gått sen jag flyttade från huset till lägenheten
och jag känner fortfarande ett fluffigt lugn och lyxig lay-back
när jag vet att värmen ingår i hyran, skottning behöver jag inte fundera på
för det gör nån annan och jag behöver inte oroa mig
för att pelletspannan ska stanna eller nåt.

*kokar en liten kaffe och tar mig en lchf-chokladtryffel och ler inombords*

Kattspår i snön utanför mitt fönster.





Kommentarer
Postat av: Carina

Oj, är det redan 1,5 år, tiden går så snabbt. Kramis :-)

2011-12-21 @ 22:25:31
Postat av: Gunsan

> Carina: Ja visst, 2 år i mars! Det rullar på bra.

KRAMIS :)

2011-12-22 @ 08:02:39
Postat av: Catrin

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Om vi inte ses tidigare. Mysa på du! Kraaaaaaaaaaaaaam

2011-12-23 @ 13:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback