Semesterbilder...



Jag har inte rört på mig så mycket den här semestern.
Ja, förutom karateträningen förstås ;-)

Men i övrigt så inleddes semestern med
Nipyran och perfekt sommarväder och mina semesterplaner var följande:

fika/äta glass på stan,
läsa böcker,
spela minigolf,
åka till Långselebadet,
besöka Rotsidan och
klättra på Skuleberget med en kompis.

Rotsidan och Skule är kvar, men jag har istället turistat på
Mannaminne och varit till Sundsvall en sväng och shoppat lite med en kompis.


Fika & bok på Hågesta-ön.



Mammutar...På Mannaminne.


Sanslöst godaste upplevelsen - lax-sallad på Mannaminne. Med väninna.


Efterrätt på samma ställe som ovan.


Med Wiggo i parken på Nipyran - här med helikopter i tuff killes fokus.


Långselebadet - med kompis.


Grötfrukost i Näsåker med gammal vän.


Träningspass.


Kvällspaj i kvällsol med vän.

Jag har två dagar kvar och imorgon blir det grillbuffé i Resele på Myregården.

Än är semestern faktiskt inte över :-)






Kommentarer
Postat av: Catrin

Du har haft en riktigt ta-hand-om-dig-själv semester. Precis som det ska vara =)

2011-08-13 @ 10:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback