Fredagsmys....



Inte vet jag, dagen har precis börjat, men det är iallafall fredag :)
Som ett skämt nästan...det är 1 april idag!

Grabben har varit ledig hela veckan från skolan. Han ska göra praktik i Falun om ett par veckor. Han går en KY-utbildning i mätteknik. Det som ska fixas är ett boende och ett CSN-lån för de 10 veckor han ska vara där. Inget av det är ordnat än. Jag lär få ägna fredagkvällen åt att styra upp det. Det räcker inte med bara säga:
-"Gå in på CSN och sök studielån och kolla Vandrarhem i Falun, pojk."

Nåväl, jag har en arbetsdag framför mig som antagligen kommer avrundas med fredagsmys här på jobbet, nån i gruppen som har bakat/köpt nåt gott fikabröd.

Javisst ja....jag har ju slutat!

Fast å andra sidan är det ju fredagsmyyyyyys!!!!



Gamle I-or, Knäpp-Fridolf och lill-Sajko har fredags-samkväm.





Kommentarer
Postat av: Lena

Meen vad jag känner igen det där med sonen som inte kommer sig för att göra det han ska göra. Åsså undrar dom varför man tjatar :S

Postat av: Gunsan

> Lena: Ja visst är det underligt?! Jag har även provat varianten att INTE tjata under några månader. Blev ingen skillnad.. :O

2011-04-02 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback