Det stora mambo-släppet...



Tillit fungerar.
Och Sinnesrobönen.

Igår bokade jag plats på vandrarhem i Falun åt sonen.
Och en SJ-biljett till mig.
Och CSN-ansökan lades på lådan.

Han var trevlig och sansad vid matbordet och kändes närvarande och engagerad.
Tror insikts-poletten ramlade ner.
Näst-nästa söndag, i ottan, åker vi ner i hans bil och landar på vandrarhemmet för att sen starta sin praktik på företaget. 10 veckor ska han vara där.

Jag lämnar honom helt sonika till dalmasarna och tar tåget hem sen.

Den stora navelsträngs-klippet!!

Bra för honom. Och mig.
1 ton föll av mina axlar igår. Det är klart....

Idag är jag ledig, och jag är så trött.
Nästan folkskygg.
Låt mig va bara....
Tänkte träna eller gå en lång och snabb gångmarsch men det finns ingen kraft.

Det är som en gigantiskt stor utandning......och jag bara väntar.....på att ta ett djupt andetag av syre och kraft.

Snart...




Kommentarer
Postat av: Nannis

Man måste få vila och återhämta sig också mellan varven.



KRAM!

Postat av: Lena

Skönt för dig. Vila och ladda dina batterierna. :D Sköt om dig. Hjälp dig själv före du hjälper någon annan. Så säger dom ju på flygplanen. Ta själv på dig syremasken innan du hjälper någon annan borde ju gälla i alla lägen.

Kramisar

2011-04-11 @ 10:14:41
URL: http://lena.nerdlabs.org/blog
Postat av: Gunsan

Kramar till er.

Tack för kloka ord.

2011-04-11 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback