Alla förändringar känns...



Hur blir det nu?!
En stor tomhet nosar mig i bakhasorna....

Jag vet inte för jag har aldrig varit med om det här förut, nämligen att sista ungen lämnar boet!

Jag vet inte hur det kommer kännas när jag kommer hem på söndag kväll till en tom lägenhet. Hans rum kommer stå tomt och tyst...

Ojoj, jag vet inte men nånstans har jag velat att han ska följa sin bror och bli en självständig ung vuxen som tar eget ansvar och växer upp och ger sig ut världen.

Nu är han på väg om några dagar.
Åh herregud det knyter sig i magen....

Det gjorde ont när de föddes - men det gör fan ont när de ska lämna mamsen och boet de befunnit sig i, 
i  20 år.....



Han kommer ju faktiskt tillbaka till midsommar.
Han ska ju bara praktisera i Dalarna under 10 veckor, men ändå....
*snor*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback