Snart måndag igen...



Helgen har gått och nu är det jobbvecka igen.

Och den känns mastig. Eller åtminstone rätt tajt.
Det kommer bli en fantastisk bra vecka bara jag inte trycker in något mer.

Födelsedagsfirande imorgon, träning tisdag, bio onsdag, träning torsdag, fredag - vila.
Lördagen kommer gå åt till ledarseminarium karate.
Söndagen är bokad för övertidsarbete på jobbet.

Det var 7 dagar.

Måndagen därefter - är jag ledig!
DET kommer bli en härlig känsla att gå i mål på.

Så nu vill det till att jag sover i tid, äter vettigt och andas med magen och gör det jag ska.
En sak i taget.

Nu lockar kudden så jag ska flytta på katten och krypa ner i startgroparna nu.

Gonatt :-)



Kommentarer
Postat av: Catrin

Som sagt var, stressa inte.

2010-11-08 @ 09:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback