1:a advent?!



Om man tittar i almanackan och hör vad folk runtikring pratar om,
så är det visst 1:a advent på söndag!
Men alltså hallå!

Jag har inte ens tagit fram mina vantar...och förresten så jag inte planterat om blommorna än, som man gör på våren...Jag tycks ligga lite efter.
Eller så är jag med. För just idag är det ju faktistk ingen fara med nånting.

Men jag ska vänta in lönen på torsdag och sen handla loss lite saffran, glögg, och kanske lite peppisar.

Ska kika runt lite på vinden och se om jag hittar nån ljusstake lättillgänglig.
Det är faktiskt 1:a advent på söndag! Eller?
....måste dubbelkolla i almanackan.....
....jag kan ju ha fattat fel.....

Fan jag läser ju inte ens Aftonbladet så det är väl inte så konstigt att jag kan missa lite av varje.

Men lussebullar, pepparkakor och lite glögg tror jag nog det blir i helgen iaf.
:)





*ler och myser lite*







Kommentarer
Postat av: Nettan

Om det inte blir några lussebullar elelr pepparkakor bakade så får du gärna fortsätta bjuda på dina negerbullar eller ariska bullar - de smakar smaskens de oxå...

Snacka om att du utövar mångfald även i ditt bakande..... (blir det mulattbullar nästa gång?)



We are one - Love is all!!

;-)

2010-11-23 @ 19:11:55
Postat av: Gunsan

> Nettan: gapflabbar Min omedvetna passning där, och du tog den - snyggt!! Hahahaaha.

Funderar på att baka finska pinnar nästa gång ;-)

2010-11-23 @ 22:49:28
Postat av: Gunsan

..........eller skåne-pepparkakor. Eller kanske danska wienerbröd :P

2010-11-23 @ 23:14:58
Postat av: Nanni

Hihi vilken fin dialog ovan garv



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback