Söndag och det är maj..



Jag har några timmar kvar innan jag ska iväg på jobbet.

Känner mig nöjd med att jag snott ihop middag redan nu,
så det inte behöver bli som igår,
- hetshandla en halv-fabrikat-Tortilla till sonen och dasspapper som var slut,
och sen jogga (läs: tok-kuta) i rask takt
direkt från konsum ner till jobbet med 4 minuter tillgodo.
Tog nog 4 minuter att hämta andan sen...

Några timmar senare gick jag hem med grejerna,
sonen fick E124-middag medan jag tog med mig matlådan från dagen innan.
Det var iallafall "riktig" mat i den. ;)

Det är maj nu...
Banne mig drar det inte ihop sig till sommar om nån månad va?!

Nästa vecka fyller minstingen 20 år.
Åh herregud vad tiden går.

Det blir att man stillar sig lite och tittar bakåt....
Vad har hänt, och hur blev det egentligen med allting som man hade tänkt?

Det blir nog så, bokslut vid olika händelsers början eller slut....

Det här är den första dagen av resten av mitt liv....

I like!

:-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback