Sista karatepasset...




för den här terminen.
Känns alltid lite vemodigt men samtidigt förväntansfullt,
för om några veckor åker många av oss på karatelägret i Mariestad.
För min del blir det mitt 7:e läger. Tror jag.

Det är rena semestern,
bara träna, sova äta och vila.

Inte laga mat, inte diska, inte tvätta, städa eller jobba.

Bara vara med sig själv, fast tillsammans med 100 andra
och få ägna sig i en hel vecka åt att göra det vi tycker är så himla kul
- testa våra egna gränser och utvecklas ytterligare ett snäpp till -
*längtar*

Nu drar jag iväg till dojon.






Kommentarer
Postat av: Catrin

Det är du verkligen värd, semester :)

2010-05-28 @ 09:30:39
Postat av: Ewa

Måste man träna karate för få semester och slippa

städa och diska??!! Finns det inget enklare sätt?? :)

En liten fråga till..HAR du ingen mobil ännu??

Ha det bra och tänk på att vakna med tanken att "idag är en bra dag".

Kram!

2010-05-28 @ 12:33:56
Postat av: Gunsan

Tack Catrin :)



Ewa, jag vet inte om det finns andra sätt, men det här funkar bra för mig, ;)

Jopp, den som jag dränkte funkar igen :D

Tack för dina kloka ord. Sant. Kram!

2010-05-28 @ 20:28:28
Postat av: Tessa

Underbart att få åka i väg på läger med något man brinner för :) att få umgås med sådana som har samma intresse och allt ja du vet :-D

Postat av: AlmaaaA

fin blogg :)

2010-05-29 @ 14:28:52
URL: http://ellamor.blogg.se/
Postat av: Tobbe - Webbdesign & massa annat!

Hejan! Allt bra? :)

Kram Tobbe. :)

2010-05-29 @ 14:40:09
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback