Listan...


  • byta tändelementet
  • ringa banken
  • ringa försäkringsbolaget
  • förbereda för Energideklarationen
  • fylla i läskiga pappret från kommunen

  • ta upp lådorna i hallen till förrådet
  • säga till sonen att hjälpa mig med det
  • ta in lådorna som är i bilen
  • kasta sopsäckarna i hallen
  • hiva iväg det jag inte ska ha, till loppis

  • förbereda program för barnträningen på lördag
  • avboka ledar-träffen på lördag efter träningen (finns inte tid)
  • ta mig till Lab på sjukan för provtagning (för skiftgången)
  • ringa facket

  • skruva ner ett dataskrivbord i huset
  • ge bort ormarna som står i huset
  • hämta billy-bokhyllan och mina gamla Fantomen som står kvar
  • städa ur badrummet, och pannrummet
  • sortera bråten i garaget
  • boka släp för att ta skiten till soptippen
  • släpa hem skidor, pjäxor och annat som jag ska ha kvar
  • torka, dammsuga och svabba igenom hela huset
  • jobba som vanligt
  • fortsätta plocka iordning i lägenheten


    Jag har krackelerat, gått sönder och brutit ihop...

    Mitt huvud har svårt att sortera och prioritera och min kropp saknar kraft.
    Det var skönt att skriva upp min lista, lägga ur den ur huvudet. *puh*

    Om 25 minuter ligger jag som Gud skapat mig på en bänk hos min ayurveda-kvinna som ska "hämta tillbaka mig" med hjälp av varma oljor och en "resa" som heter duga.
    Den kommer ta ner mig på jorden igen.

    Är jag en sån som ger upp? Visst är det nära ibland, men näe, det är bara att bryta ihop och komma igen.

    Jag har ett fint skyddsnät som heter Vänner!
    Tack för att ni finns!
    Utan er hade jag nog inte kommit igen.


    Tillägg:
    En dag senare: Har struktit lite grann på listan :)

    Ytterligare en dag senare: Strukit lite till *andas in............andas ut*

    Ett antal dagar senare: Har fått bort ytterligare grejer *ler nöjd*





Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Uj uj det där är ju en hel veckas jobb, inte för en dag.

Postat av: Carina

Superjättekolossalstorbautakram !!!!!!! :-)

2010-03-26 @ 22:22:01
Postat av: Gunsan

> Cinnamon: Ja faktiskt.. inser det. puh

> Carina: Tack! snor kram!

2010-03-28 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback