Det tar sig...




Nu är köpekontraktet påskrivet och det känns helt underbart!
Den 7 april övergår huset till de nya ägarna.

Jag har haft mycket att styra med sista månaden, så jag nästan har glömt bort hur man tar det lugnt.
Idag ska jag öva på det har jag tänkt.

Så trött som jag var igår kan jag inte minnas att jag nånsin varit!
Det är inte nog inte så konstigt med tanke på att jag inte vetat om/när huset skulle bli sålt,
samtidigt som jag förutom jobbar heltid, styrt upp hela flytthanteringen mer eller mindre i min gamla saab.
Jag har flängt runt i en månad och både kroppen och knoppen är överhettade nu, tror jag.
(Har fått en del insinuationer om det faktiskt, av nära och kära ;-)

Men jag är rätt bra på det här med Tillit, trots allt, jag har övat länge,
men det är väl som att luften går ur lite nu när jag äntligen ser målgången.

Idag ska jag inte har några krav på mig alls, utan tilllåta mig att "slösa bort" dagen helt resultatlöst.

Jag har satt upp en lapp i köket så jag inte ska glömma det ;)
"Mys och softa idag, Gunilla" står det på den.





Kommentarer
Postat av: Catrin Sandström

Grattis till att du fått huset sålt! Skönt! Kram, kram

2010-03-22 @ 07:51:13
Postat av: Nannis

grattis!



VILA nu =)

kram

Postat av: Sarah

Va skönt att huset är sålt!!!

Vi måste träffas nån dag och ta en kopp java i ditt nya slott!

:-)

2010-03-22 @ 13:56:04
URL: http://ylvinger.se
Postat av: Gunzan

Tack Catrin,

Ja Nannis jag vilar lite mer nu,

Klart vi ska fika Sarah.

Kram på er :)

2010-03-23 @ 17:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback