Man ska vara försiktig med vad man önskar sig...



för man kan det!
Eller rättare sagt - man ska vara noga med vad man önskar sig.
Det gäller att vara exakt.

Jag t.ex. önskade mig en ljus och luftig lägenhet på nedre plan med en uteplats
och hyfsat centralt och till en vettig hyra.

Vad fick jag?
Jo -
en ljus och luftig lägenhet på nedre plan med en uteplats
och väldigt centralt och till en vettig hyra...
MEN -
jag borde preciserat detta med att jag ville kunna ta mig till uteplatsen via altandörr
och inte behöva gå ut ur lägenheten och runt huset för att komma till min uteplats.



Men jag kan leva med min lilla otydlighet där -
- att gå ut och runt huset för att avnjuta kaffet till en god bok under himlen,
för alla önskningarna slog ju faktiskt in :-)

Men ett tips är: precisera önskningarna!




Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Skaffa en stege och gå in och ut genom fönstret, hehe

Postat av: Sarah

gilla

2010-07-14 @ 22:19:29
URL: http://ylvinger.se
Postat av: Ewa

Använd kattstegen! Du är ju vig och smidig! Skulle nog roa en och annan granne också.. :)

2010-07-15 @ 06:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback