Räknar ner...



Jag skulle har bloggat för några dagar sen, men det har inte riktigt funnits tid.
Igår fanns det tid men då la datorn av.

Douglas laddade ner nåt virus-grejs efter att ha frågat om jag gjort nån...virus-scan...eller nåt...
Det tog hela kvällen det han gjorde men nu känns det som att datorn är lite trimmad.
(Fast skulle jag säga det till Douglas att det känns som att jag har trimmad dator,
skulle han bara skratta medlidsamt åt sin mamma:)

Nåväl, det är exakt En Vecka Kvar Tills vi flyttar till lägenheten!

Jag är hur glad och ivrig som helst och jag har nästan inte ord för att beskriva hur underbart det känns!
Viktor flyttar också då, till sin lägenhet.

Trots att jag är så super-lycklig över Det Nya Livet,
så har jag har jättemycket i huvudet som snurrar, och har lite svårt att sortera, allt på en gång liksom.

En bild från jobbet här nere:
klicka på den och titta precis ovanför skallen på mig...
...skylten på gubben som kutar...
-det är banne mig så det rusar på i skallen!

och hysterikst alarmerande eon-rött i bakgrunden,
och även en brandsläckare utifall att
jag skulle bli "utbränd"...
*flinar*

Om en vecka....mmm....längtar...




Kommentarer
Postat av: kicki

Men vart är bilden på apelsin klyftan :D

2010-02-20 @ 12:53:32
Postat av: Gunsan

Hahahaah, Kicki, den kommer! Hahahaah torkar tårarna

2010-02-20 @ 15:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback