Lite underligt...




Viktor, äldste grabben flyttade idag till sin lägenhet.
Jag och hans bror Douglas flyttar till vår lägenhet i övermorgon.
Vi är nog lika glada allihop för våra nya boenden tror jag.

Känns som en Ny Början för oss.

Jag sa till Viktor att det kan hända att han åker på en Känslomässig Baksmälla om några dagar.
Jag är också beredd på det.
För det är en Förändring. Det är en del "avslut" man ska göra, för att gå in i "det nya".
Släppa taget om saker, och välkomna det som kommer där framme....fast man inte vet...

Så imorgon bitti är det sista gången jag drar på mig täckbrallerna och går till jobbet i dessa minusgrader.
Nästa gång behöver jag knappt jackan ens, för på 15 sekunder är jag framme.

Allting känns så himla bra!
Spännande och så himla bra!!

...och lite underligt...


* * * Go with the flow * * *


Javisst ja, jag måste ju fixa eftersändning också!!

:-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback