Längtar sååå.....



Om 1,5 vecka så hämtar jag nycklarna till min lägenhet. :)

Jag insåg nu ikväll att jag faktiskt måste göra ett ryck att packa nu!
Jag är så glad åt det här, så jag liksom har stannat upp i det
och bara går runt och ler fånigt och känner mig jätteglad.
Men jag gör inget.

Jag törs inte förstöra det magiska med att packa, för då kanske jag vaknar upp ur min sköna dröm!!
Lite knäppt, va. Men ikväll insåg jag att det inte är en dröm, utan verkligt!

Jag har huset fullt med kartonger så vad väntar jag på??
Det är väl bara att ösa ner grejerna och förbereda sig!?

Målet blir två kartonger/dag att packa fram till helgen.
Sen är det bara en vecka kvar och den kommer nog gå fort :)



Jag är så in i baljan glad och Tacksam för att det har lossnat och rör sig i riktning Framåt.

Det är som ett tomt blad, Ctrl-Alt-Delete, Nystart på nåt sätt
att lämna det gamla, och kliva in i det Nya. *längtar*



Jiihaa, Nya Livet - här kommer jag!!





Kommentarer
Postat av: Lena

Vart ligger lgh'n den ser himla ljus och fin ut.

Tack för inlogget, så jag kan följa dig. Missade ju det helt då jag har haft lite annat för mig, knappt skrivit något själv. Kanske vi ses nere på stan om si så där 1 vecka :P

Har själv en sida som jag skriver av mig på, det är skönt att ha en sån.

Postat av: Sarah

Va kul!!! Hoppas bara att allt går snabbt med husförsäljning och så! Och så glömmer du inte att säga till om du vill ha hjälp med flytt eller städning eller stryka de nya gardirnerna, eller vad som helst!!!

Kram!!!

2010-02-17 @ 11:34:40
URL: http://ylvinger.se
Postat av: Cinnamon

Det ser ju väldans najs ut på bilderna. Håller en tumme att huset blir fort såld också till det pris du vill ha.

2010-02-17 @ 18:09:47
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback