Beslutsångest och dumhet...




Nu är jag hyresgäst!
Jag hämtade nycklarna imorse och jag har verkligen längtat!

Med hjälp av några vänner så gick det riktigt fort och bra.
De gjorde ett jättejobb,
Mange hade jättesläpet och vi bar och släpade och lastade och bar,
medan Catrin tog emot lådorna och tömde dem och plockade upp i köksskåp och lådor,
som rena löpande bandet.
Och hon hade fixat mat som hon tog med så jag behövde inte tänka på det :)

När de åkte efter de 5 timmar det tog, så blev det lite tomt.
Jag är trött som en gnu och händer och armar värker och känns jättelånga.
Att tjock-TV:ar är så tunga!!
Och varför har jag två??!

Jag åkte till huset nu där sonen sitter uppkopplad på internet,
han ska bo kvar i huset hela helgen sa han.
Fram till söndag finns internet i huset, sen flyttas det till lägenheten men tar 2-3 veckor!!

Fick för mig att han och katterna inte skulle vara ensamma i huset,
och att jag kanske skulle sova en natt till i huset med dem...
Finns säkert nåt liggunderlag och sovsäck....

Men det kanske var jag som tyckte det kändes lite ensamt i lägenheten....

Äh, jag drar ner till lägenheten nu och tar en dusch och kryper ner i sängen.
Tack vare ett inlägg på det berömda Facebook, så inser jag att det är bäst :)

Jag har ju faktiskt hämtat ut nycklarna och längtat efter det här,
så vad sitter det i!

Hej och Gonatt!
:)



:-)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack för att jag och Wiggo fick komma på besök idag...

Det kommer att bli toppen med den nya lägenheten och det nya livet...

Today is the first day of the rest of your life!!!

2010-02-26 @ 23:22:43
Postat av: Gunzan

Tack själv, kul att ni kom!

Ja det kommer bli bra.

True! :)

2010-02-26 @ 23:33:28
Postat av: Nannis

Lycka till i ditt nya boende! kastar inte en femtioöring i ett hörn - det ska bringa lycka för de som bor där ;)

kram!

Postat av: Camillasrum

Lycka till med ditt nya boende och liv! Kommer att gå jättebra tror jag! Sen kan man ju behöva lite tid mellan det gamla-det nya :-)Kram!

2010-02-28 @ 20:49:34
URL: http://camillasrum.blogspot.com
Postat av: Gunzan

Tack hörni, tack, ja det tar nog lite tid mellan det Gamla och det Nya...

Men jag är redo känns det som :)

KRAMAR!!

2010-02-28 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback