Ketchup-effekt...




Nu går det undan!
Jag har tokstädat och plockat igen i huset.
Mäklaren gör ett bra jobb tycker jag, även om inget är klart än men det känns nära...

Jag tittade på ett par lägenheter idag och plötsligt känns det verkligare,
- jag kommer att flytta.

Viktor, 21-åringen, har fått tag på en 1:a också, om allt går som det ska så blir det väldigt snart.

Äntligen lossnar det igen, efter att ha varit lite trögt och segt ett tag.
Jag hade en ledig dag idag, som jag lagt in på schemat för länge sen, och det är fantastiskt vad man kan hinna med på en dag när man inte är på jobbet ;)

*ler nöjd*

Kommer somna snart, som ett förväntansfullt barn dan före julafton med lite pirr i magen.

:-)

OBS! Eventuella anonyma läsare, glöm inte att maila mig på [email protected] så får ni lösen till min blogg.
Om någon dag så lösenordsskyddar jag den, för att jag helt enkelt behöver det.


Sov gott :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback