Hemma...




Nu har jag flyttat in.
Det känns som ett varmt hem.
Ja, värmen kan jag verkligen inte klaga på,
det är hur varmt som helst utan att jag behöver kosta på pellets för uppvärmningen,
för det är hyresvärden som gör det.
Har till och med fönstren öppna för att inte få värmeslag.
Känns lite busigt att slösa värme så, nästan på gränsen till kriminellt,
när man är van att kosta på uppvärmningen själv.

Men det var inte så jag menade utan det känns varmt och gott i lägenheten.
Tryggt och ljust och gott, och jag har bott in mig där redan.

Just nu sitter jag i gamm-huset för internet finns kvar där tills imorgon,
sen bryter dem det för att flytta över till det till lägenheten
men det tar visst 2-3 veckor innan jag har det!!!!
*gaaaah*

Har plockat ihop lite mer grejer här i huset och städat upp lite för imorgon kommer mäklarn med nå´ folk igen.

Katterna fraktade jag hem igår, och Fridolf går på upptäcktsfärd men I-or har legat ett dygn under soffan....
Ikväll hade han dock flyttat sig upp ovanpå soffan.
Och förnedrar han sig inte snart att prova Fridolfs kattlåda så kommer han få förstoppning....

Nu är det bara Douglas som ska flyttas hem och han kommer väl när internet klipps.
Imorgon typ...

Näe, gonatt där ute, nu ska åka hem!
:)


Kommentarer
Postat av: Cinnamon

He he du vet väl att man kan skruva ner värmen på elementen ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback