Från morgon till kväll på en grisblink..




Varför använda helgen till återhämtning, lugn och ro, när man kan försöka pressa in så mycket som möjligt på dag?!

Lördag:

9:00 - 9:30 Frukost och uppstart
9:30 - 10:30 Göra program till 2 barngrupper karate

11:00 - 13:00 Barnträning x 2
13:00 - 13:30 Egenträning bokad med en till karateutövare

14:00 - 15:00 Agera övningsobjekt för blivande massös/reiki?
15:00 - 16:00 ...........o-bokad tid......................( 1 timme)

16:00 - 18:00 Obestämt ev. besök med väninna och f.d kollega hos nyblivna föräldrar
18:00 - 21:00 Träff hos kompis med middag och surr-tillfälle

21:30 - > Tandborstning och troligen sängdax.....

Varför gör jag så här? Pressar in och maxar liksom...
Jag glömmer bort ett viktigt ord i min vokabulär - "Nej"
Det blir nästa veckas uppdrag, att plocka fram det igen...

Annat sätt att se det: Jag får träna med barnen - skön massage efteråt - ev snusa på bäbis - angenäm träff med kompis över en god middag - vad var det nu som var jobbigt?

Vilken härlig dag jag kommer ha imorgon :)






Kommentarer
Postat av: MariaM-L

Hmm, men som tur var så bokade vi av vårt samkväm med lill-Wiggo så Universum kunde komma med en husspekulant till dig:) Är det inte otroligt hur saker och ting kommer till en?

Vi få planera in det där besöket till veckan, hoppas att du får lgh du vill ha!

2010-02-14 @ 09:38:44
Postat av: Gunsan

Ja Maria!

Det är väl förunderligt :)

Allting är som det ska, hela tiden...

Wiggo-besöket tar vi till veckan ja.

Tack, ja Universum fixar lägenheten, litar på det iaf.

Ha en fin dag!

2010-02-14 @ 11:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback