Bäbis-frossan fortsätter...



Ett par av mina vänner som fick en grabb för två veckor sen, måste ju undra vad det är för fel på mig. Jag försöker muta, smyga, be och böna, trixa och fixa och greja för att få komma till dem och hälsa på. För att få umgås med Wiggo.

Eller ja...det är klart att det är trevligt att umgås med dem också, föräldrarna hans- *S*

Men de tillfällen i livet som man har med en nyfödd att göra är inte så många. Tror banne mig inte jag kommer upp 10 gånger ens, under mina 40+ år.
Jag har väl inte brytt mig förut i och för sig, men faktiskt...nu gör jag det!

När mina var små fanns inte några mobiltelefoner. Eller digitalkameror. Så man kunde inte slänga in bilder på sina småkorvar på datorn. För det fanns ju inga datorer heller.

Men nu är det så enkelt.

Den här bilden t.ex är ju helt underbar!
Helt underbar................*snyft, snor*

Wiggos lilla fot i pappsens hand.

Vem kan tro att den pussvänliga lilla foten kommer bli en illaluktande 44:a om 15 år?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nannis

ÅÅÅ så härligt kort!! :) Lilla foten ler



Men var du TVUNGEN att förstöra bilden i huvudet med att prata om illaluktande 44or? skrattar :D



kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback