Go och gla...



Jag är redan dagvill, nu när jag börjat min 5-veckors skiftgång igen
och den startar med lediga dagar.
Ikväll ska jag jobba natt.

Jag var på stan idag och gjorde några vuxenärenden, tog en kaffe, och träffade lite folk.

Det är verkligen min grej det här med att vara ledig på vardagarna!!
Jag kan komma på mig själv med att le, nästan småflina helt spontant
när jag tänker på att mina kollegor sitter inne och jobbar
medan jag glider runt som en lyxlirare och hinner med mig själv.

Jag får liksom designa min egen dag!
:)

Nu ska jag styra upp lite hemma i godan ro, kanske slänga upp några tavlor
och fixa med lite praktiska lösningar i lägenheten som jag inte fått till än,
på de 5 månader jag bott här.

Det blir ju lätt så när man glider runt på stan och låtsas va ;-)



Jag är en hejare på att njuta!




Kommentarer
Postat av: Catrin

Det är du värd, att få glida omkring :)

2010-08-11 @ 07:22:32
Postat av: Tessa

Glid på du... allt har sin tid, när det blir kallare så är det dags att börja "boa" njut av de lediga dagarna med sådant som är värt att njuta av :)

Postat av: Gunsan

Tack Catrin :)



Tessa, du har så rätt, snart blir det mysa inne som gäller, så jag glider på så länge jag kan :)

2010-08-11 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback