Varför får man ändan ur vagnen...

..när det bara är nån halvtimme kvar av innevarande dygn?
Iallafall har jag visst en tendens till att pressa in det sista man kan
innan dagen övergår till en ny.

Igår var det deklarationspappren jag hittade strax innan midnatt, efter ett hysteriskt letande i hela huset,
och idag är det tårtbakning till yngste sonen som blir 19 imorgon.

Efter jobbet, middagen och karatepasset ikväll, och även en tvätthängning och
diskmaskinsut-och inplock, så var det inte mer än att veva igång köksmaskineriet för denna skapelse!

Det är vaniljkräm i botten,
mosad banan på mitenlagret och O´boy-vispgrädde,
och längst upp hallonsylt.






















Imorgon slutar jag lite tidigare,
så då ska jag hitta nån present (även det i sista minuten) och sen hem och
lägga på grädden och toppa med jordgubbar!

Bild kommer.

(Ja att bju´ är väl inte att tänka på va, tänker någon...*s*)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback