Ännu en dag....

...av förväntan.....som Uno Svenningsson (Fredag) sjöng, för nåt år sen. Eller tio.
(Hittade inte låten, men den länken härovanför är också fin.)

Var var jag?
Jo, ännu en dag har gått och här sitter jag vid datorn och det är snart midnatt igen.

Tårtan som jag startade upp igårkväll (läs: midnatt) fortsatte jag med efter jobbet,
toppade skapelsen med grädde och jordgubbar.
Texten som jag skulle skriva dit med sånt där som finns på tub, blev som en förstoppning mitt i g:et och sen -
- *poff* sa det bara och så blaskade det bara till och det blev ett litet missöde.
Nåväl det ska ju ner i magen sen.



Nitton-åringen blev firad, samkväm, och sen blev hunden badad och disken diskad.
Nu är det snart midnatt och ännu en dag är snart på ingång.

ZZzzzz.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback