23 mars och snöflingor...

Det ser ut som vår i luften när man tittar ut genom fönstret.
Solen skiner och himlen är blå.

Jag är hemma idag från jobbet.
"Återhämtning ej slutförd."
Kokade en kopp kaffe och ser att det snöar utanför fönstret!
Men hallå, det är ju vår snart!
April snart ju, och sen är det bara två månader kvar innan första semesterperioden drar igång på jobbet!
Sol och bad och glass och sandaler, hö!

Eller?


Tycker den här bilden är lite söt, visserligen plåtad för någon månad sen, men ändå.



Den här tycker jag känns betydligt härligare!
Snudd på obegripligt att det är inom samma län!... Ok, det är olika årstider.







Kommentarer
Postat av: LillaNisse

En fin bild från Rotsidan, oj vad jag längtar dit....

kram

Postat av: Vigdis

Tack för att du tittade in till mig!

Jag kollade in en snabbis till dig nu ,eftersom jag är på väg till jobbet strax. Men jag ska bokmärka sidan och kolla in närmre.

Såg att du gillar kampsport (karate).

Det är enda sporten jag tycker verkar rolig, givande och intressant. Förstår inte riktigt tjusningen med hockey och fotboll =)

Vackra bilder på din sida förresten!

Gillar mycket.

Oj, nu har jag skrivit en hel avhandling här... ;)

Ha en fin och solig dag!

/Vigdis

2009-03-25 @ 07:10:25
URL: http://nyandning.blogg.se/
Postat av: Catrin Eriksson

Fantastiska bilder, igen! =D

Bilen ser ut som en glassbakelse, mums!

2009-03-25 @ 08:02:14
Postat av: Gunzan

>LillaNisse: Jag längtar också till Rotsidan, vatten och sol!



>Vigdis: Haha, tack för din avhandling! Kul att du stannade till. =)

Ha en bra dag på jobbet :)



>Catrin: Ja, jag är lite fascinerad av snön! Å glass är aldrig fel ;)

2009-03-25 @ 09:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback