På en räkmacka...

......övergick fredagen till början på mina fyra veckors semester!!

Jag har jobbat 8 dagar på raken och det tar ut sin rätt på kvinnor som jag, runt 30 + + +.....
Man behöver sova och återhämta sig också. Fast jag har varit rätt duktig på det.... Jag har ju lärt mig hur illa det blir annars.

Hela dagen på jobbet annars jag var luddig, som att jag bara gick och väntade på nåt fantastiskt och spännande och lite pirrigt! Gjorde inte mycket nytta, och så var jag så trött, och hade ingen ro, kunde inte koncentrera mig riktigt. Och så kom den!
Semestern alltså. Det var ju ett helt år sen det inträffade sist så det är klart att det känns lite pirrigt, för hur gööör man?!

Så, för att slippa gå ner till Stadsparkens
Nip-yra och tvångs-orka, så åkte jag hem, där jag blev utvisad för att grabbarna skulle träffas innan de skulle ner på stan........så det blev en räkmacka och en kopp te på Shell-macken i eget sällskap och en kvällstidning.



Underbar stund. Halade in min själ lite.

Sen for jag till videobutiken och hyrde 3 filmer för 120:- Men jag orkar inte se film nu.
Jag får ha dem i en vecka så det passar ju bra att glida in i semesterlunken på en räkmacka och filmvecka, i godan ro, ingen hets och inget gno.
Haha, jag rimmade - jag får brev. (Sa iaf min mamma, att man får, om man spontan-rimmar..)

Det är nog dags att gå och lägga sig nu, kommer att sova som en prinsessa, utan väckarklocka!!!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback