Njut-hets...

Jag gick av nattskiftet imorse.
Nu har jag fyra lediga dagar innan jag ska jobba nästa gång.

Frukost i det gröna.


Jag vill liksom inte missa Min Ledighet
så jag försöker skruva ur det mesta möjliga jag kan av varje stund.

T.ex. frukost i det gröna med en tidning till.
Lite fin färg på ryggens samtidigt känns som en positiv sidovinst.

Jag har nästan växt fast i bikinin, den åker på så fort jag kommit innanför
dörren efter jobbet för solen tycks lysa med sin närvaro hur länge som helst.
Så jag passar på.

Men likförbaskat så känner jag då och då en viss hets över att vara ledig,
för jag vill liksom få ut mesta möjliga av den, innan jag ska tillbaka i fållan igen. Jobbet alltså.
Och jag vet inte alltid vad jag vill göra eller inte göra,  har svårt att prioritera...
Så då blir det ingenting. Men bara ligga och finnas till här ute på baksidan är inte alls fel.
Surra lite med grabbarna. Gå in och fylla på vatten-flarran. Ut och sola lite till. Peta i nån rabatt.

Ja....det är en balans.
Att liksom inte hetsa upp sig över sin ledighet.

Och sen när jag går på min riktiga semester om nån månad så har jag redan tjuvstartat lite!
:-D
Då veeet jag liksom hur jag ska lägga upp mina fyra veckor i Frihet!
Det är min plan.



Semester-Mål -->  Sola, Må Bra och Ta hand om Mig och mina Kära.
Bilden är en metafor ;)

Kommentarer
Postat av: Liza & Marren

Vad gott det såg ut:P måste vara jordgubbarna som gör de :P

Postat av: Carro

åå har du? :) ja det har väll inte varit så lätt om man säger så :/



Tack så mycket o desamma!



Ha en super bra dag!

Kramar

Carro

2009-07-03 @ 10:28:34
URL: http://carrobruden.blogg.se/
Postat av: carro

haha jasså? :D



Tack desamma :D ha en trevlig kväll!

2009-07-03 @ 22:33:05
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback