Hallå-åå, sommar´n?!

Jag vill att sommaren ska komma tillbaka!
Det var så skönt för nån vecka sen...eller var det två?

Jag har tappat kollen....


Iallafall så var jag iväg en sväng på Risön med en bok,
en flaska vatten och några lösa tior för en kaffe vid kjorren.
Det är sommar, det!


Här avnjuter jag 10-kronors-kaffet, och tro´t eller ej,
men en förbipasserande fluga verkade också lite kaffesugen och
fastnade på bild i förbifarten, just när jag tryckte av.
DET är tajming det.
;)

Vore najs om jag kunde tajma in sommaren igen om två veckor, då är det semester...




Kommentarer
Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Tack så mycket :D Glad jag blir!

Postat av: TEEN WEIGHT LOSS

Jobbigt att du inte mår bra över det.

Att ge upp kan kännas tungt men det är bara att hoppa upp i sadeln igen! :) U can do it!

Härligt med en löparrunda! Själv ska jag pallra mig iväg till gymmet strax. Ska bli så härligt :)



Tack så hemskt mycket för att du säger att jag gett dig inspiration, blir så glad. :)



Ha det bäst och lycka till med löparrundan!

2009-07-12 @ 15:24:07
URL: http://teenweightloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback