Utan vänner står man sig slätt...



Jag är så enormt tacksam över de underbara, goa och kärleksfulla människor som jag har omkring mig.

Nu när jag har kört ytterfilen ett tag, typ ett år eller så....och nu nästan frontalkrockat med själva livet och mina omständigheter,..stressat runt med mig själv som en besatt, så ser jag så mycket gott runt mig.
Min förnekelse är bruten och jag har kapitulerat.

Jag blir ödmjuk. Mjuk inför ödet.
Mitt hjärta öppnas. Jag ser och känner.

I fredags t.ex. vid 9-fikat,
på min sista arbetsdag innan julledigheten så överraskade två av mina kära kollegor mig med julklappar!

Med vår lilla "hemliga" kaffebryggare som vi har vid vårt bord och fikabröd sen gårdagens gruppmöte så har vi julklappsöppning!
Jag öppnar paket och de tittar på!
De ler och jag skrattar och gråter.

Hjärtat svämmade över.

De tyckte jag behövde lite uppmuntran.
Alltså de är för himla goa! :))))


Jag känner en enorm Tacksamhet och Kärlek till de underbara vännerna och kollegorna som jag har runt mig. De är guld!

Ibland är det svårt att ta emot sånt här.....(inte ska väl jag..)..
Jag blir berörd nu när jag skriver det här...
*snyft*



Jättefina saker,
och historien om varför jag fick 10 st Sportlunch, spar jag till ett annat tillfälle;)


I love you, people!!!


Jag, rödögd med min fina tomte-mugg.

Jag önskar er en Underbar och Härlig jul!
Tack för att ni finns!
Puss och kram!






Kommentarer
Postat av: Nettan

VAD gjorde du upp vid 1-snåret..., skulle inte du komma i säng i tid..? ;-)

Postat av: Gunzan

Jooo Nettan.... men jag glömde det :/

2009-12-24 @ 00:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback