Om jag träffade mig själv...




...så skulle jag bli rätt förbannad på den personen.
Som inte ser alla tecknen på att hon behöver ta det lugnt och stanna upp!

Kroppen försöker berätta men den inneboende, dvs. den här personen, som alltså är jag, lyssnar dåligt.

Männschan har varit krassligt i 2-3 veckor och försökt snabb-vila med honungste och vitlöksmackor
och vilat nån timme på lediga dagar.

Tränat karate ändå, lite försiktigt.
VADÅ FÖRSIKTIGT!??
Hur tränar man det försiktigt??!

Idag var jag in på vårdcentralen för mina mysko ögonlock som är vätskefyllda
och kliar ibland och även fluffiga fötter med vätska i....

De tog en massa prover och EKG och lungröntgen.
Ojoj!

Blev impad över läkaren som tog sig tid och ställde frågor.
Imorgon skulle jag få svar på proverna.
Men svaren på hans frågor, har jag nog inom mig...

Några vänner till mig fick mig att fatta ikväll - att det är time out som gäller.
Annars kanske man ligger på intensiven!

Och där blir det helt säkert ingen karateträning alls!

Tack vänner, för att ni finns.

Ni drog i min nödbroms -
- och jag insåg - att den människan ni satte ner foten för
är en oansvarig, idiot som kör skiten ur sig utan att blinka.
Den oansvariga tomten är jag.

Som varit på karateläger i Herrljunga
vilket är bra, att man håller igång, men
nu behöver landa, sakta in och bli frisk!
Nämligen moí.






Kommentarer
Postat av: Ewa

jaa du lilla storasyster..att det ska vara så svårt att leva en dag i taget..jag lovar att det BLIR jul, vuxna grabbarna INTE svälter, jorden fortsätter att snurra ÄVEN om du tar det lugnt, vilar och TAR HAND om dig själv!! Kram!

2009-12-10 @ 13:10:55
Postat av: Gunsan

Ewa: TACK kloka lillasyster!!

Du har så rätt.

Känns lite bättre nu. ler lite

Kram!

2009-12-10 @ 23:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback