Mellan dagarna....kommer nätter




Jag ska jobba igen. Har verkligen vant mig vid en ledig julvecka.
Såååå skönt att få ta hand om sig själv utan tider att passa.

Nu är det visst tre mellandagar och sen är det nyår. Ojoj!
Det är som att jag har noll koll på dåtid eller framtid.

Är det bra eller dåligt?
Det är som det är...

Jag har haft många bra samtal den här veckan, med vänner och bekanta.
Jag har stannat upp och reflekterat.
Sett saker som jag inte sett förut, och hört sånt jag inte lyssnat på tidigare.
Jag har öppnat upp lite mer...


Jädrar i min låda vad bra det är med ledighet för mig!!
Hoppas att tre arbetsdagar inte ska backa mig tillbaka dit jag var innan.
Det är ett hälsovådligt ställe; stress.

Jag har sovit ordentligt de två senaste nätterna.
Det var ett tag sen jag gjorde det.
Att sova och återhämta sig är banne mig hur viktigt som helst för att skapa bra dagar.

Jag hoppas det ska hålla i sig.

Ska se hur det går imorgon.
Gonatt.





Kommentarer
Postat av: Ewa

Sömn är ju den bästa meditationen enligt Dalai Lama..

2009-12-28 @ 10:11:12
Postat av: Gunzan

Ewa: Du är klok.

Blir en tidig säng idag.

Ha det bra, Kram!

2009-12-28 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback