Resan hem....

I nio timmar tog vi oss från Stockholm till Sollefteå, då vi hade varit och hälsat på släkten.
I vanliga fall tar det inte mer än 5-6 timmar med nåt stopp eller två.

Det var en typisk sommardag med fantastiskt väder och det kändes så trist att bara sitta inne i en bil och glo ut på sommaren utan att liksom delta, så vi gjorde ett gäng kortare upplevelser längs resans gång:

    
Vy över Stockholm, gula fält mot Uppsala och bygget vid Gävletrakten.

     
Sushi i Gävle, vackert att rasta i Tönnebro.

     
Ben&Jerry är alltid rätt, en avundsjuk gås tittar på,  och en vackar vy igen...

     
Ett fikastopp på en mack nånstans, (varför tänker jag på filmen "Flugan")

     
På väg mot de norra hemtrakterna....

     
Graninge-sjön, och här snart i mål.


Min sällskapssjuke tratt-katt
som somnade sött med matte.


Kommentarer
Postat av: Cinnamon

Tjingeling!

Fina foton du tagit och lagt ut. Yes yes yes visst får du länka till mig, bara roligt.

Hade bäst

Katarina

Postat av: Gunzan

> Katarina: Då är det gjort, härligt! Länkat o klart!

Tror jag ska spatsera runt på Solles Gröna Gång och njuta av dina alster!

Detsamma, må gott!

2009-08-12 @ 22:08:05
Postat av: Cinnamon

Tackar tackar. Ja ta dig en sväng i den gröna gången :-) jag var där idag och minglade med mig själv :-)

2009-08-14 @ 19:30:01
URL: http://cinnamons-art.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback