Som att andas utan luft...

....så känns det nästan att inte ha en telefon.
På karaten ikväll skulle jag sätta mobilen på ljudlöst, men råkade stänga av den.

Jag har nyligt bytt till Tele2 så pin-koden kan jag inte utantill.
Men lugn och trygg visste jag att jag hade pappren jag fick med,  hemma i sin ordning.
Visst, de låg på sin plats, alla utom just det med koden!!

*GAAAH*

Jag har ingen fast telefon heller, ledningarna är på tras.
Utan mobil står jag mig slätt, den är min kontakt mot yttervärlden.
(Tur man kan blogga iaf....*hummar lite*...)

Morgondagen kommer vara som att andas utan luft, som att simma utan vatten, som kaffe utan mjölk.
Nåväl, det går ju att få en ny kod, men hur lång tar det, säg?!

När det mesta omkring en inte fungerar, då är det ett tydligt tecken på att jag är i O-balans, och behöver boota om.

Jag undrar vad jag skickar ut för budskap till Universum som förser mig med än det ena bänglet och än det andra böket.

Ska beställa lite "räkmacka", fint glid och flyt nu, det är dags för det, känns det som.

Puss och gonatt.


Kommentarer
Postat av: Särbon

Har sett ditt mail och säger här också GOD NATT och P&K! Kolla in hemsidan sedan ;)

2009-04-02 @ 23:33:33
Postat av: Gunzan

>Särbon: Jag var in på hemsidan :)

www.sollefteakarate.se

Mobilen funkar igen, som du märkte.

Snart promix-dax.

2009-04-03 @ 21:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback