Normal-tid...

Då var det dags för vintern.
På nåt vis känns det så när vi ska mickla tillbaka klockan.
*suckar lite*

På vårsidan verkar det så hoppfullt på nåt vis.... men när det är "tillbaka till..", vintertid, eller normaltid som de säger, så är det som att gå in i mörkret, lite.
..............Som att det är över och förbi, typ. ........................Gone, bye-bye, hasta la vista!

Nu är hon 00:58 och jag har ingen aning om jag är jätte-sen i säng, eller bara rätt så sen i säng.
Midnatt eller midnatt plus?
Ingen aning.

Så jag tar väl det säkra före det osäkra och kryper till kojs nu.

När jag väl vaknar till Normaltid imorgon så vet man ju på TV:n vad klockan är.
Bra att de har kollen där, så slipper jag ligga och fundera på det nu....

*gäsp*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback