Det höll en dag...

sen var internet borta igen.
Fick nåt svart i ögonen, greppade mobilen och ringde en vän.
Tog en livlina kan man säga.

Diagnosen var ett modem som sjöng på sista versen, router där bara sonens uttag var något så när...
Känns skönt att veta!

Dagen efter ringde jag butiken på stan och frågade vad en router kostade och de hade en inne för 1045:- men jag ringde en annan vän som tyckte jag skulle ringa min bredbandsleverantör och höra med dem.
Gjorde det och för 199:- plus frakt 99:- så skickar de hem ett och jag fick även ett bättre pris på månadsavgiften.
*glad*

Men tror det när jag ser det.

För tillfället så sitter jag nu på lånad dator, hos min äldste son i Helsingborg, han står i duschen nu så jag passar på att förmedla mig med er.

Glöm mig inte!!!!!!!!!!!

Kanske att jag får paketet idag, men jag får inte igång det förrän efter helgen, för jag blir kvar hos sonen till på måndag.
Jag är ju mamma också.
Ibland behövs mammor mer än andra gånger.
Det här är ett sånt tillfälle.

Lev väl, var rädd om varandra och framför allt Dig Själv!

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Inte glömmer vi dig inte, ingen risk



Kram

Postat av: Sarah

Hej svejs! Hoppas allt är bra med er...

Kom ihåg va jag sa, både lilla Solle och Helsingborg står kvar...



Ha en trevlig kväll!

2008-10-04 @ 17:35:34
URL: http://www.ylvinger.se
Postat av: Internetguy

Hej!



Internet under 8 Mbit kan var en aning ostabilt om man jämför med en mer "powerful" uppkoppling,

Kan även ha att göra med kretskortet i din router som inte är kompatibel med värddatorns virituella minne.

2008-10-07 @ 12:38:06
Postat av: Gunzan

Tack LillaNisse!

Sarah du är klok, det har jag sagt förut.

Internetguy, tack för hjälpen!

2008-10-15 @ 19:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback