Snart vår eller?

Tiden rullar på som bara den!
Helgen försvann som Hejsan.
Jag hänger liksom inte med.

Min mamma sa ofta :
-"Ja vänta tills du blir lite äldre, då kommer du se att tiden bara rusar iväg."
Ja, tjenare, tänke man då... för en sisådär 10 år sen. Eller 5.
Men hon hade rätt, mamma min!

Nåt händer när man passerat 40. Det är inte bara synen som kräver läsglasön från OK.
Tiden växlar till nästa läge.
Det tar nog ett tag kanske innan man vänjer sig och anpassar sig till farten..

Det var nästan nyss som jag tog några bilder på de vackra färgade löven....
Hösten är så fin. Krispig luft och underbara färger.
Visst?



Njutbara morgonpromenader, hög luft och färgsprak vart man än går,
men ändå undrar man lite snopet: var sommaren tog vägen?

Vips sa det bara så var löven borta!
Och POFF sa det bara, så snöade det en hel kväll i mängder!
Vintern är här!



Vad är det som händer? Varför går det så fort?
Som att världen rör sig medan jag står still.....

Men pepparkakor och glögg är inte så dumt det heller.
;)

Å så är det ju snart vår med tussilago och värme och så.....




Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Antar att du råkade blinka till lite, och då missade du att snön kom, du ser ju va snabbt tiden går....

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback