Obalanserade doshor och ayurveda....

Jag har tappat ordningen på mina doshor!

Ghee-smöret blir bara nån sväng på morgongröten, men har missat middagens tesked.
Ingefära-teet har jag inte kokat på flera veckor!
Köpte iallafall en liten knöl idag.
Vi har ju fått lön. *asgarvar åt mig själv-som att de knölarna skulle vara dyra*

Oljan att massera mig med har jag bara mognat (värmt upp för att bli mindre smetig alltså), men inte använt.

På måndag är det föreläsning på Hullsta Gård mitt i Sollefteå.
Christina Doctare kommer och berättar!!
Hon blev fri sin astma till exempel.

Herregud gå dit och lyssna!!
På min ayurveda-mentor Jeanettes hemsida
www.insikthalsa.se finns en annons om Doctare.
Kolla och gå sen dit på måndag. Vi ses där!

* * Kunskap är inte tungt att bära * *

Nu ska jag sova, så jag orkar ha min spontan-semesterdag imorgon.

;D

Kommentarer
Postat av: LillaNisse

Ha en bra ledig dag då Gunzan, det låter som du behöver den...

Kram

Postat av: Sarah

Du har blivit utmanad i min blogg!!

2008-11-28 @ 19:41:38
URL: http://www.ylvinger.se
Postat av: Anonym

Heja Gunilla! Hoppas allt är bra med dig....och det verkar som du kör så det ryker. Det händer grejjer vettja :)

2008-11-30 @ 22:14:04
Postat av: Gunzan

Tack Nisse.

:)

Ska kolla det, Sarah!

;)

Tack S, det rör på sig!

:D

Kramisar på er!

2008-12-01 @ 23:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback