Oj, va hände med min blogg? Desajnen?

Sist när jag skrev om min ayurvediska behandling så upptäckte jag efter någon dag, att desajnen (design-en, alltså) hade ändrats!!
Jag blev alldeles paff och förundrad!....men sen kom jag på att själva blogg.se är flyttat och jag hade nog fibblat till det lite på inställningarna utan att jag tänkt på det.

Fast jag blev glad, för denna blogg-design påminner mig om min Dröm, Vision, mitt Mål.
Så det får vara så ett tag. Som en målbild.

Så jag inte 'glömmer bort' att lägga några timmar extra per vecka i min egen verksamhet så kan jag skapa mig Frihet.
Gör jag inte något annat än bara lydigt och trött kutar runt i ekorrhjulet, som de flesta ju faktiskt gör, så är det där i jag kommer befinna mig. I ekorrhjulet. Tills jag går i pension. Och få 40% av min lön. Hur kul låter det?!

Så jag behåller denna design ett tag.
För målbilder behöver man se ofta, för att komma ihåg vart man är på väg. Och göra det som krävs.


Vad har folk för Drömmar, Visioner, vart är de på väg?
Min GPS är på.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback