Myggolja och utedass!

Mer behövs inte när man är ute i bushen!

Dagstrippen igår till goda vänners sommarstuga i skogen kring Åsele,
var en angenäm resa och upplevelse.

Vi var ett gäng människor, ett par ungdomar och några hundar som njöt av en fantastisk dag.

Det fiskades nån gädda, och det dracks kaffe.
Den härliga utsikten var ljuvlig!
Några rodde ut på vattnet och andra roade sig med sök-övningar för hundarna i skogen
(jag vet inte vem som hade roligast - hundarna eller jag som sprang in och gömde mig bland träd och mossa).
Vi grillade och pratade, och gästspelade på utedasset.
Back to basic på nåt sätt ;)

En skön dag, nästan som en retreat.



Jag hoppades att jag skulle få se nån ren här uppe i lappland..men icke!
Men jag fick ju sinnes-ro!
*fnissar*




Kommentarer
Postat av: Tessa

Haha, sååå långt upp i Lappland var ni ju faktiskt inte S men det låter skönt med en retreat dag så där i goda vänners lag :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback