alltså....att göra denna vecka...

Vad jag är fiffig!!!
Nu slipper jag ha det här i huvudet!
Det är ju inte alltid (läs: sällan) jag vet var jag lagt alla minneslappar, men hit hittar jag ju alltid!
När jag gjort det jag ska, så stryker jag bara ett streck över det! *mallig och stolt*


  • rensa pelletspannan
  • ringa Annika om lokalhyran
  • hämta kassan hos Susanne
  • klippa klorna på jycken
  • ringa syrran om när jag ska komma ner
  • fråga Kecke om han kan fixa sonens moppe
  • studera SAM-utbildning
  • mata ormarna
  • se över räkningarna
  • sortera ur garderoben
  • kika på Ingers akvarium till mina ormar
  • kolla tvättid i tvättstugan
  • renskriva noteringarna från affärsmötena
  • tradera
  • ringa Glocalnet om billigare bredband
  • ringa om Dogges och min pryl
  • gå igenom tidningskorgen
  • ......fyller på om jag kommer på nåt mer..

..........Snacka om att jag ska bli tom i huvudet....eller jag menar....*eh*...

Kommentarer
Postat av: N

Vad du är duktig Guns, känns som du är på gång...
vet inte riktigt vart du är på väg...men säkert åt rätt håll
Kram

2007-07-17 @ 21:21:42
Postat av: Gunzan

Tack Vännen!
Du är min inspiratör och vägledare!
Vi är på väg, lite till mans tycker jag ;P
Mot gemensamma mål, på nåt vis...
KRAM

2007-07-17 @ 22:44:44
Postat av: Nettan

Super-duper-Guns!
Redan TVå saker avklarade på listan!
Snyggt jobbat! :-)

2007-07-17 @ 23:18:22
Postat av: Sussie

Strålande! Snart är ju allt sruket......
Jag vill tacka för trevliga och roliga dagar uppe i Sollefteå. Det företagsteam ni skapar kommer att ge utdelning. Var så säker.

2007-07-19 @ 09:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback