Nu eller aldrig.....

...tänkte jag.
Så tog jag tag i de här stora besluten man ibland måste göra:
I detta fallet handlade det om att skriva sitt första inlägg på sitt livs första blogg! *fasa*
Det är nästan som att kasta sig ut från högsta, på ett utomhusbad vid nån större insjö, och man har fortfarande sviter av Hajen 1 man såg i sin ungdom och skräcken av att hamna långt ner i djupet och inte riktigt veta hur det känns, vad som döljer sig där under, och om man kommer att klara den här grejen...
Så är det för mig nu.....*gulp*
Samtidigt vet jag ju att det inte finns några hajar i svenska insjöar, så skräcken blandas nu med lite förtjusning och ett stänk av adrenalin.
JAAA!! Jag är på gång! Jag skriiiiiver!!
*lycklig*

Jag tror det får räcka så för ikväll.
Det tog på krafterna, kan jag säga....*puh*
Jag är förkyld och krasslig nämligen, och då klarar man inte hur mycket som helst.
Ett stort beslut får räcka!

(Hmm....var det inte nån som sa nåt i stil med "ett stort steg för mig, men ett mikroskopiskt för mänskligheten"....eller blandar jag ihop det?)

God natt!



Kommentarer
Postat av: Nettan

ÄNTLIGEN har första inlägget kommit på plats!
Snyggt jobbat tjejen, ser fram emot att läsa mer..
(men, känn för guds skull ingen prestationsångest för det)

Ha en bra dag, hoppas att du kryar på dig!

Postat av: jim

hejhej jätte bra text.../jim

2007-02-23 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback