Hjärnblödning i foten!

Det är sant!
Jag har fått en hjärnblödning i foten!

Det hände för några dagar sedan, när jag stod i badrummet och pratade i telefon, medan jag samtidigt skulle försöka göra kvällsritualen såsom tandborstning och liknande.

Jag brukar vanligtvis inte göra två saker samtidigt, för resultaten brukar sällan bli bra.
Nu för tiden.

Iallafall - det bara akut-sved det till under foten och det höll i sig ett bra tag samtidigt som det kliade på nåt hysteriskt, underligt sätt.
Jag nämde det för den andre i luren, och beskrev för denne hur det var som en korvig åder precis under "trampdynan", och lite orolig blev jag nog, men tänkte inte så mycket mer på det.

Morgonen efter, när jag placerat mig i duschen, drog jag ett svep med fotfilen och fick till min fasa se ett gigantiskt blåmärke!!
=O
JAG HAR FÅTT EN HJÄRNBLÖDNING I FOTEN!!

Nu har det gått några dagar och jag har fått bekräftat av nån slags kunnig person att det är en ytlig propp och de är inte farliga.
Så länge de är ytliga.

Jaha, men vad händer om den nästa gång hamnar på ett icke-ytligt ställe???

Jag har några försiktighetsåtgärder på lut, men de ska få lägga till sig lite mer så kommer jag att dela med mig av dessa här, inom kort.

Här är en bild på min fot.
Blodproppen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu du!! Har läst din blogg jag och det var en fasligt vacker bild på en fot-hjärnblödning!
Vi ses!!!

2007-03-01 @ 17:10:07
Postat av: Nettan

Yesss! Äntligen ett nytt inlägg i din blogg!
Är hjärn-blödningen i foten på bättringsvägen eller? (så länge hjärnblödningarna håller sig fötterna må det ju vara...)

Postat av: Nettan

Hoppas du och din hjärnblödning i foten mår bra...
Här är det som ett sjukläger...
Snubben ligger sjuk o lill-Siwan har fått bråck igen... (K-)ATTANS!

2007-03-04 @ 20:52:11
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Nettan

DU..., är utmanad!!
http://nettans.blogg.se/1173257238_utmanad__hr_fljer_und.html

2007-03-07 @ 10:38:48
URL: http://nettans.blogg.se
Postat av: Gunsan

Vill bara tacka för trevliga inlägg, *lycklig*
Det känns bra att få bekräftat att jag lixom är meed och att jag finns!

2007-03-12 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback