Genom barns ögon...



Häromdagen när jag kom från jobbet gick jag de få stegen ner till parken där det var en marknad som pågick. Tänkte jag skulle passa på då det ändå var så nära, att kollar runt lite och kanske köpa nån cola-rem eller nåt.

Jag möttes av Wiggos glada leende där han satt i vagnen.
Jag sa naturligtvis "hej" till hans mor också ;-)

Wiggo lyser verkligen upp människors inre. Eller väcker upp det....
Jag lyfte upp honom, och innan vi visste ordet av så hade vi styrt kosan mot hästarna!
Såklart finns det ju ponnyridning på marknader!
Han vet hur häster låter och han har sett dem på bild - här fanns det nu några hästar i verkligheten och här skulle upplevas!

Behöver jag säga nåt mer?
Syns det inte på bilden?
Känner man inte hur mycket glädje som exploderar ur den här lille killen?
Hur kan man INTE känna samma glädje och Härlighet som han gör?





Det är här är såna stunder som vi skulle kunna ha, varje dag,
om vi öppnade våra barna-ögon också.
Jag har sagt det förut, jag säger det igen:

"Tack Wiggo för att du håller igång mitt Inre Ljus."
Du lille, store, Ljusbärare så ren och så sann.

:-)





Kommentarer
Postat av: Nettan

Fina tant G - återigen stort TACK för att du låter Wiggo uppleva!!

2011-07-18 @ 17:16:51
Postat av: GammSusanne

L Y C K A ...så skulle jag vilja sammanfatta det här.Wiggo lyser av lycka,Tant G ser lycklig ut och jag sitter här och läser och tittar på bilderna och ler lyckligt :)

2011-07-18 @ 21:52:20
Postat av: GammSusanne

L Y C K A ...så skulle jag vilja sammanfatta det här.Wiggo lyser av lycka,Tant G ser lycklig ut och jag sitter här och läser och tittar på bilderna och ler lyckligt :)

2011-07-18 @ 21:53:11
Postat av: Sarah

Ja, barn är bra oförstörda... tänk om det kunde vara så hela livet...

Kram på dig!

Postat av: Nannis

fina bilder på två fina själar! :)



kram!

2011-07-20 @ 09:30:33
URL: http://nannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback